Cap de setmana a la Serra de Guara

Aquest cap de setmana passat hem anat a fer barrancs a la Serra de Guara.
El Guillem i el Miguel han anat a fer el Mascun i nosaltres Jesus, Irati, Alex, Marc, Celia, Elena, Joan i dos colegues nous l'Albert i el Manel, el Formiga.

L'Ari (amb Arlet), la Clara, la Jana i la família del Miguel han fet càmping.




Vam sortir el divendres a la tarda, cap a Rodellar i la primera sorpresa va ser la carretara, no ho sabia que hi ha autovia fins a uns 20 quilòmetres de Rodellar, quina delícia, vam arribar en tres horetes.
Un cop al càmping Mascun ens intal·larem en uns bungalows. A l'endemà el Guillem i el Miguel es van llevar a les set i van tirar cap el Mascun. I nosaltres al seu darrera, bueno vull dir a les deu van anar tirant cap el pàrquing del Formiga, cap allà les dotze començavem el barrranc. Ens feia un temps ideal i com que el barrancs baixaven ben carredadets d'aigua, vam disfrutar molt als rapels i els més atrevits i esbojarrats l'Albert i l'Irati saltant.





























Pel passamà
Rapel d'accés












Un cop acabat el barranc vam anar a repostar de birres.
Se'm va acudir de trecar una ametlla amb un ganivet i com no podia ser d'una altra manera em vaig clavar el ganivet al dit gros, colló quin mal, però no sabia encara el que m'esperava,
la doctora Irati em va fer una primera cura i sort en vaig tenir (Irati ets un solet).
Després cap al dispensari on em van tractar amb la mateixa sensibilitat que a un animal, bé potser no tanta i em van cosir sense anestèsia. Així us parteixi un llamp.


 I el diumenge a fer un tomb a Alquézar, passarel·les al Vero i escales i gastronomia.